Thursday, June 12, 2008

Portugal menang 3-1!!!


Alahai... bestnya semalam... my favorite team won!!! hahahaha... bila dah portugal menang baru la aku ble tidur.. kalau tak macam cacing kepanasan jak... resah dibuatnya... yela... czech republic bukannya team yang ble dipandang rendah...

but anyway... result was out.. portugal won!!! Mereka dah layak untuk ke pusingan seterusnya... To cheryna... the gurl who MAYBE support czech jgnla sedih ek... hehehe..

Terserlah kehebatan Christiano Ronaldo ni... walaupun first goal dalam minit ke 8 dijaringkan oleh Deco.. kemudiannya seri plak hasil jaringan sionko (czech)... dia telah memberi semangat baru kepada portugal apabila menjaringkan gol kedua untuk portugal pada minit ke 63... Untuk gol ketiga plak... walaupun sepatutnya milik C.R ni... tp kerjasama yang ditunjukkan dengan memberi bola kepada Quaresma pada masa tambahan menunjukkan yang kemenangan untuk pasukan lebih penting daripada jaringan peribadi... Harap harap pemain team Malaysia ble belajar di sini ... jgn asyik mau goreng bola jak.. lokek betul mau passing kawan... semua harap mau jadi star.. hehehe.. jgn marah... bukan semua ... adala sebilangan tu... ahaks :)

Kalau tak silap aku nanti Turki akan jumpa czech ahad ni dan pemenang akan bersama-sama Portugal ke pusingan seterusnya...


Kalau nanti Portugal jumpa Netherlands kan best... hehe... mesti sengit...

I really hope Portugal will be the champion...

5 comments:

cheryna zamrinor said...

hmmm...ko minat portugal rupenye yeee....oooooo...

cheryna zamrinor said...

hmmm...ko minat portugal rupenye yeee....oooooo...

Adry said...

Yeap... seingat aku macam aku pernah mention yang aku minat portugal... for EURO2008 la.... it was all based on the players and how they played... :)

MiLuViA said...

tk suke christiano ronaldo

Adry said...

Tak suka christiano ronaldo yer... hehehe... awak minat sapa?? ahaks :)