Tuesday, June 10, 2008

Mati Karan!!!



Oh dear SESB (Sabah Electricity Sdn Bhd).. please upgrade your service... we all pay our bills on time you know...


Inilah penyakit SESB (dulu dikenali sebagai Lembaga Letrik Sabah LLS) dari aku kecik sampai la sekarang takda lain... mati karan jak.... percuma jak tinggal dekat ngan stesen janakuasa nya ni.. sama jugak... kengkadang lagi teruk dari orang di kawasan lain...

Aku rasa tahun ni la paling banyak kali mati karan... ada gak yang sampai masuk berita macam yang pencawang letrik yang tumbang hari tu... hampir satu sabah bergelap... huhu...tp yang tak masuk berita lagi la banyak...

Pengumuman dibuat di Radio Tawau FM pagi tadi yang mengatakan kawasan sekitar Kg Muhibbah Raya akan mengalami gangguan elektrik dari pukul 9am sehingga 4pm pada 11/06/2008.. Esok.. uwaaaa... malasnya... lama tu....

So that means i won't be online during that hour... isk isk..


6 comments:

cHeRyNa PiReS said...

1st time dgr perkataan mati karan...hehe..

Adry said...

ya ya memang sengaja guna perkataan tu... it feel more like Tawau,Sabah...

hahaha... try to keep this blog feel more "kampung" ... i'm sure my fellow frens from Tawau would love it... haha :)

cHeRyNa PiReS said...

yeah...same ngan aku laaa...org tanye nape tak cakap melayu betul2 or tulih sume posting in english. jawapannye lagik senang kalo type posting macam mane kite cakap kan? natural sket.

haaa...btw...i will link ur blog to mine cuz it's easier 4 me to visit. do u mind?

Adry said...

link as you like girl... i'm honored ... tq :)

Jie said...

Emmm.... pertama kali melancong ke Sabah April lalu,malam terakhir putus karan jugak..

ingat nak keluar malam tu cari ikan bakar..akhirnya terbakar dalam bilik hotel!

Adry said...

to jie

hahaha... melancong sabah kat mana?? terbakar ek... hahaha