Sunday, June 22, 2008

Satu lagi team favorite kalah...


Sapa sangka, sesudah France dan Portugal, satu lagi team favorite ramai Netherlands pula tewas dan terkeluar dari saingan EURO 2008… Seolah-olah ada badi dalam EURO kali ini, dimulai dengan England yang tidak layak, kemudia satu satu team favorite kecundang… Siapa pun tidak dapat agak siapa bakal juara kali ini…. Rusia telah membuktikan status underdog membuat mereka bermain dengan penuh bersemangat tanpa sebarang tekanan dan Berjaya menewaskan gergasi yang cuba menghalang laluan mereka…



Pagi nanti Spain dan Italy pula akan bertarung.. dua dua mempunyai kekuatan masing-masing… siapa akan menang? Aku pun tak tahu.. hope the best team win!!

6 comments:

kamezaim said...

alamak,bola xberapa minat tapi teringin nak komen ar..bila di jangka final nya?

Neeza Shahril said...

nampaknya pemain dah banyak berlatih.. jadi, tak leh main teka lah kot..
Italy menang malam ni???
hehee..

cendawanintim said...

baper nak bet nih..hiks

ofkos italia laaaaaa...

Adry said...

To kamezaim
Final 29hb ni...

To Neeza & Cendawanintim

Wah.. taknak bet laa... lagipun Italy dah kalah da.... Spain menang... Golkeeper save dua gol... Penalty kick...

Adzrul Ariff said...

Berparti orang Russia sini lepas negara dorng menang match ari tuh. Kul 3-4 pagi pun minah-minah russia sibuk berteriak menyanyi sambil jalan2. :))

Adry said...

To adzrul ariff

Hehe... biasala tu ... dah negara dorang menang kan... ahaks :)