Wednesday, August 13, 2008

Tagged by Hannah J Potter

First of all... ini adalah tag kedua aku buat... i'm tagged by Hanna J Potter... here goes:


[1] Nama timangan - Alasan istilah yang digunakan.
Adry... dari kecik sampai besar hampir semua yang kenal aku panggil adry... cuma kengkadang ada jugak yang panggil "boy" .. tak berapa suka ... tapi lantakla nak panggil apa.. jangan yang menghina da la ...

Alasan... takda alasan... memang dah lahir dinamakan tu .. nak wat apa... hehehe


[2] Anda seorang yang -

biasa jak... mudah ketawa... mudah senyum... suka berkawan... tak suka bermusuhan.... serius bila bekerja ... kengkadang suka gak bermain... hehehe

suka kucing.. kat rumah ada 12 ekor kucing semua pelbagai ragam... hehehe


[3] Insan teristimewa. Apa yg membuat dia terlalu istimewa?

Mak dan ayah ... tapi dua dua dah arwah... sebab mereka yang membesarkan dan mendidik aku...

kakak-kakak aku... banyak tolong time susah dan senang...



[4] Makanan - susah mau jawab ni... banyaak sangat favorite food... hahaha... aku suka keropok amplang... nasi kuning.... mee tauhu.... segala jenis nasi goreng... macam macam lagi laa...

Tapi aku ni banyak rugi woo... tinggal di Tawau.. Malaysia's best seafood town... tapi sebenarnya aku banyak alergik ngan seafood... huhu sedihnya... kalau korang nak tau... aku alergik ngan udang... ketam.... sotong...

uwaaaa nak nangis rasanya... dulu time kecik aku makan... tapi start tingkatan satu.. tiba tiba jak badan aku reject.. makin teruk lak tu... dulu takble makan jak... skarang , tercium bau pun dah lain macam da... semua bloggers yang doktor-doktor tu tolongla aku ... ada cara tak buang alergik semua ni....



[5] Favourite colour (s) -

Blue... Green.... White... and Black...


[6] Favourite song (s) - Aiyooo ni pun banyak ni... as long lagu tu sedap didengar... tak kira la rentak apa... dan liriknya bagus .. aku mesti suka...



[7] Benda yg membuat anda stress.
-Bila aku nak sesuatu tu tapi sengaja dilambat lambat kan oleh seseorang...
-Bila dipermainkan.. dipersendakan...
-Bila orang tak hormat kita...



[8] 3 benda dalam wallet -
Duit... business Card... pic of my family...


[9] Kali terakhir menangis beriya-iya.

Mmmm bila dikecewakan... tak nak nangis tapi air mata tak henti2 kuar... bila? mmm tak lama sangat la.. don't ask! Too personal..


[10] Tag rakan anda.

Cheryna, Wis, Kak Neeza, Budi, Lawa Cukup la tu buat masa ni ek...

6 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

hehehe adry.. alergik jugak ka.. sama la kta..kalau di ruma, seboleh2nya ibu x mau beli seafood ni..sbb dia tau kalau ada dpn mata, aku belasah jugak.. hmm..
pacik aku doc kan... doktor mohamad.. he said
"noi.. senang jak ubat alergik ni, pacik kata JANGAN MAKAN..JANGAN MAKAN la.. mo mkn, nasib la..tahan jak gatal2 aaa"

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~

u know wat~ even mkn amplang pon leh gatal2..tp dulik la.. janji shedappp kan kan kan... hihihihi

Neeza Shahril said...

hahaha!! kena tag ye.. nanti akak buat ye. sekarang ni ada 2 entry dalam schedule.. tapi akak buat nya tag ni.. macam best je.. adry ni ada sikit2 sama ngan akak la.. hehehh..

akak ada kawan allergic seafood.. sama la.. dia lagi la, tengok je dah start gatal2.. kesian betul.. akak cakap kat dia.."kesian, hilang 1 nikmat dunia" hahaha!! dia tak kisah pun sebab dia tak suka.. hehehe..

Adry said...

to nonoi...

hahaha... sama la kita... ooo.. pakcikmu ka doktor muhammad tu.. baru aku tau...

aku mau makan tapi tak berani... tak macam ko... main bedal jak.. hehehe

Adry said...

To Neeza Shahril
skit skit sama ker kak... apa dia?? hehe...

waa kalau tengok pun dah gatal lagi la dasyat.... saya teringin nak makan tapi dah allergik ni tak berani la... kalau gatal gatal tu maybe ble tahan tapi kalau dah loya dan uwek uwek tu .. memang tak suka...

jd apa ble buat..bak kata akak... hilang satu kenikmatan dunia... hehehe

cheryna zamrinor said...

adodoi...bile lah agaknye dpt menyiapkan tag nieh...insyaAllah...kalo tak besok lusa...

kuat gelak ek adry?
ade tak rakaman gelak adry tuh?:D

Adry said...

ok ok.. takperr.. better late then never rite... takda rakaman laa.. hehehe