Friday, August 08, 2008

amplang on the way...

Hahaha... ya ya ... macam tajuk kat atas ... harap mereka-mereka yang dah bagi alamat ngan no tepon tu akan dapat keropok mereka nanti...

saya harap semua yang beralamat kat semenanjung malaysia akan dapat kiriman ni dalam minggu depan... sori bab lambat kirim... bukan apa lambat tunggu semua alamat... bila dah dapat semua baru saya kirim.... untuk kak neeza tu maybe dalam hujung bulan ni dapat la tu... jauh kan...


Jangan terkejut bab most of it come in red boxes with chinese word on it... kotak moon cake ... kotak kotak ni semua aku minta kat kedai kek tempat kawan aku bekerja... harap you all tak kisah... bukanla semua ... ada dalam 5 kotak yang macam tu...

Ok that's it... hope you all enjoy your amplang... (^_^)

17 comments:

Neeza Shahril said...

sedang elok nak masuk Ramadhan tu Adry.. boleh la akak berbuka denga Amplang!!

bestnya laaa... terima kasih bebanyak la Adry.. terharu sangat Adry sanggup pos sejauh tu.. hmmm.. Amplang paling mahal didunia lah kiranya ni hehehe...

Adry said...

hahaha... mana da mahal akak oii... kalau akak suka nanti saya kirim bebanyak k...

Mak Su said...

wow! xcitednyer, tq in advance adry :)

Adry said...

Sama-sama (^_^)

Kujie said...

huwaa...sungguh terharu...terimakasih ye adry
tak sabar nk tunggu mr.posmen

Tny said...

Hello Adry..
Ehh amplang tu menda apa? Nk tgk isi nya pulak..?

*thanks for the brief and frank opinions psl my post&pre-paid plan*

=)

Princess Azi said...

eh ape amplang ni?
mcm menarik je...
hehe

cHeRyNa PiReS said...

blm ade mase lagik nieh adry...nanti bile2 aku email...bagilah org len dulu ek:D

mYshah said...

ho2~ aku pon tersgtla excited~ hu2.. x sabar tunggu Mr peon gak~ hehe... nway thanx a lot in advance ya, u are a really nice fren, really! XD hopefully sumday ill get the chance to repay u :)

Adry said...

To Kujie
ya ya... tungguuuuu

To TnY
tengok kat bawah... sama sama

To Princess Azi
Tengok entri di bawah...

To CHeryna
yaa.. aku masih tunggu alamat ko... tapi takpa... aku kirim yang lain dulu k...

To mYshah
ya ya... enjoy it! :D

kuInaJentayutiara said...

ada lebih tak?

Adry said...

mmm... nanti kalau ada budget saya bagitau akak ek... :)

Jard The Great said...

salam....nak amplang jugak...hehehe..lama nda makan amplang..

Adry said...

uiks... pernah makan amplang gak ker.. hehehe

lily.lulu said...

amplang tuh ape yer ????
keropok ke ?

Adry said...

To Lily .Lulu
ya ya.. keropok ikan.. sedap woooo

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片