Monday, November 27, 2006

Masih sambut birthday.....


Emmm baru jak semalam aku buat sambutan kenduri doa selamat sempena birthday aku... malam ni buat lagi... hahaha... this time aku buat makan makan untuk kengkawan aku (As, Sue, Yus, Murni, Eka) yang datang nak celebrate birthdayku ... Dorang geram sebab tak dijemput semalam... so nak tak nak buat lagi malam ni... hehehe... simple jak, buat soto ngan mee goreng jak.. hehehe... (Tapi penat juga aku dibuatnya... arghh... )
Haha.. suddenly tanpa diatur, semua orang yang datang termasuk aku sekali pakai baju hitam malam ni... hahaha... macam sengaja jak.... accept murni la bab dia baru balik dari kerja terus datang ke rumahku... haha.. kesian dia, dia jak yang ganjil...

Anyway.. here's a pics of me and my friends yang datang ke rumahku... Kesian Eka, kali ni dah masuk kedua kali dia terlepas bergambar bersama... hahaha... lain kali jak laa...

Oh yaa.. if one of "you" read this blog... thank you for comin'.... i really appreciate it... especially the presents... hehehe thank you again... Friends forever.... peace :)

From left : Yus, As, Adry, Sue, And Murni (Eka dah balik)





Thanks for the presents!



No comments: