Friday, October 27, 2006

Raya... raya... raya....

First of all... aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua kengkawan yang telah mengirimkan sms kepadaku sempena sambutan hari raya kali ini.... Thank you very much... penuh inbox terpaksa buang semua but i really appreciate it... dan kalau tak silap aku ada membalasnya, tapi kalau tak dapat tu maksudnya aku lupa lah tu... hehehhe....


Emmm raya raya raya... aahhh happynya... happy sangat raya kali ini... dapat jumpa ramai kengkawan yang telah terpisah buat sekian lamanya.... hahaha... emmm aku dah cuba terbaik untuk menziarah seberapa banyak kawan yangku mampu sempena raya kali ini... dan aku telah cuba sedaya upaya untuk mengambil gambar di setiap rumah yang ku p ergi... but not everything is perfect right... hehhee... ada beberapa rumah yang telah kuziarah tapi lupa atau keadaan tak sesuai untuk bergambar :(


emm sempena raya kali ini juga telah berlakunya "jejak kasih" di mana aku terjumpa sebuah keluarga yang sebelum ini ku tidak mengenalinya... walaupun benci dipanggil "PAKCIK" walaupun umurnya sebaya aku!!! Hahaha... can you believe it, aaahhh... dia panggil aku pakcik sebab aku bersepupu dengan ayahnya... hehhe...


Satu lagi "jejak kasih" ialah ketika aku terjumpa dengan seorang kawan lama dari sekolah darjah lagi di SRJK (C) Yuk Chin , iaitu Salfarinah Ahmad (Inang) yang tinggal di SESB... fuh memang memori daun pisang tul... hehhe tapi lupa ambik gambar lak...






Here's a brief picture for this festive collection...

For details, visit : http://adrysabry.blogs.friendster.com/photos/hari_raya_with_friends_an/
















No comments: