Saturday, January 20, 2007

Awal Muharram

Awal Muharram detik permulaan... permulaan tahun Islam hijrah.... hehehe... Happy New Year all.... ini baru la tahun baru yang betul ... hehehe.... Hemm banyak perubahan yang telah berlaku sepanjang tahun lepas... huhu...

Awal tahun ini , bisnes alhamdulillah berjalan ngan lancar.. rezeki pun boleh tahan... harap berkekalan sepanjang tahun... aminnn...

Oh yaa... ada lagi kawan aku kahwin... adeii... semua dah berkahwinan.. betul betul bulan mengawan!! hehehe.... kali ini si Kartini Hj Kahar plak yang kahwin(13 Januari 2007)... budak pasir putih tu... tapi aku tak dapat datang... sebab sibuk.. sebenarnya ada juga aku pergi tapi tak sampai bab cuaca hujan teruk dan jalan jem teruk... terlampau ramai kenalannya... hehehe.... sorriii

Kalau sesiapa yang kenal ngan budak hostel kuhara dulu , junior aku yang dipanggil Suresh bab nampak macam india...nama penuh aku tak pasti.... muda lagi oraangnya.. pun dah kahwin.... dia kahwin ngan budak umur 15 tahun!!! waa... lepasan PMR tu.... huhuhu... aku tahu ini pun sebab terserempak ngan dia kat satu warung di Hill Top dua malam lepas.... Majlis Sandingnya dekat rumah si Sheela ... tapi aku tak dapat pergi gak... sebab sibuk!! Sori again... hehehhe


So thats all for now... roger n out..

No comments: