Monday, October 09, 2006

Penatnya tulis kad raya... :)


Emm today i'm really busy writting raya card to everyone i know... every friends that i have his/her address... Walaupun pada mulanya saya malas nak buat, especially kerana kemudahan internet sekarang tapi bila saya fikirkan semula i think Cyber Greeting Card can't beat an actual Greeting Card yang ditulis menggunakan tangan... Digam dengan gam air.... dikirim menggunakan Setem... Yeah maybe ianya lebih lambat and konvensional tapi cyber greeting card will never replace it because an actual card can bring a nostalgic memory to the person sending it and it show the sincerity/keikhlasan dalam berkawan!! It really show that we do care about the person!!


To all my friend , tak kiralah yang baru atau lama... My Kad Raya is on their way to you!!! I'll send it today! (Ini adalah khas buat kengkawan, keluarga , keluarga angkat saya di seluruh Malaysia and oversea tak kira di mana mereka berada yang penting selagi Alamat anda ada pada saya insyaAllah saya akan kirim kad khas buat anda) with a message : I REALLY Love you all and saya Ikhlas nak Berkawan dengan anda semua!! Dengan Ingatan Tulus dan Ikhlas , Maaf Zahir & Batin!!!


P/S: Kepada kengkawan yang kat oversea tu , kalau kad lambat sampai sorilah ekk... Sesaper nak kad raya ... be my friends .. ahaks :)

3 comments:

Anonymous said...

nak kawan la..coz nak kad raya :P..hihihi..

suhaimi sulaiman said...

Lots of things to do in Tawau if i go for a holiday?

Adry said...

haha.. it depends... tapi skrg ngah jerebu gak ni...